Spraw, aby konwersje w witrynie były Twoim najwyższym priorytetem
Po zaprojektowaniu witryny internetowej w celu zaspokojenia konkretnych potrzeb odbiorców musisz upewnić się, że odwiedzający uzyskują potrzebne im informacje. W tym miejscu w grę wchodzą konwersje – akt zakupu, zapisanie się na listę mailingową itp. Jeśli Twoi goście spędzają czas próbując dowiedzieć się, jak kupić Twoje produkty lub usługi, prawdopodobnie nie znajdują tego, czego szukają. Istnieje wiele różnych sposobów testowania wód, aby sprawdzić, czy odwiedzający są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami. Możesz na przykład zapytać odwiedzających, czy chcą zapisać się na Twoją listę mailingową, lub losowo wybrać kilka osób zalogowanych na Facebooku i zapytać ich, czy też chcą widzieć Twoje reklamy.
Użyj prostego, opływowego projektu
Przejrzystość jest kluczowa, jeśli chodzi o projekt witryny. Odwiedzający Twoją witrynę powinni dokładnie wiedzieć, jak działa Twoja firma, czym się zajmujesz i jak mogą włączyć się do akcji. Sprawiając, że Twój projekt jest tak przejrzysty, jak to tylko możliwe, z większym prawdopodobieństwem zdobędziesz zaufanie potencjalnych klientów. Nawet jeśli zdecydujesz się nie stosować się do wskazówek na tej stronie, utworzenie strony internetowej przeprowadzi Cię przez różne aspekty budowania biznesu online. Na przykład witryna biznesowa musi mieć logiczną strukturę, być łatwa w nawigacji i musi być odpowiednio sformatowana. Ponadto musi mieć przejrzystą i zwięzłą mieszankę treści, z silnym naciskiem na tematy związane ze sprzedażą.